Christina Aguilera anländer till musikstudion




Bilder från när Christina Aguilera anländer till en musikstudio förra veckan. Christina Aguilera är just nu aktuell med låten 'Moves Like Jagger' med Maroon 5. I en intervju med Adam Levine om Chrisitina Aguilera blev han frågad ifall de har träffats tidigare och såhär svarade han:

“I just met her a couple of days before we started shooting! I don’t know where it comes from. We just bicker like brother and sister, and part of it is fabricated by the television gods. But she’s great. I respect the sh– out of her. She’s going through a tough time, and God bless her. This show is great for her. But if she busts my balls, I’ll bust hers”.

2011-06-27, 06:24:29 Senaste nytt bloglovin

Kommentarer

Postat av: Lilly @ 2011-07-12, 12:20:39

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: